W trosce o komfort i wypoczynek Gości Ikara wprowadziliśmy zasady bezpieczeństwa, które pozwolą na pełną regenerację i bezpieczny pobyt. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, by obiekt funkcjonował zgodnie z aktualnymi wytycznymi instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia. Zachęcamy również naszych Gości do przestrzegania zasad. Dbajmy o siebie nawzajem!
BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA
- Po wejściu na teren obiektu Goście pracownicy i dostawcy mają obowiązek umyć a następnie zdezynfekować ręce.
- Na terenie obiektu Goście, pracownicy i dostawcy zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych lub przyłbic.
- Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika.
- Regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach.
BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE
- Zapewniamy możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji głównej.
- Zachęcamy Gości do regularnego mycia i dezynfekcji rąk zgodnie z instrukcjami dostępnymi na terenie obiektu.
- Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich.
- W przestrzeniach ogólnych dostępne są płyny do dezynfekcji rąk.
- W przypadku wystąpienia u Gości niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem, Gość ma obowiązek zgłosić telefonicznie zaistniały fakt obsłudze obiektu (recepcja, nr tel. 100 / 500 lub dyżurka pielęgniarek, nr tel. 123).
BEZPIECZNE WNĘTRZA
RECEPCJA
- Przy jednym stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
- Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu.
- Przy recepcji znajduje się płyn do dezynfekcji rąk, zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej.
- Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych.
- Terminale płatnicze są zabezpieczone folią i dezynfekowane po każdym użyciu.
POKOJE
- Rutynowe sprzątanie pokoi odbywa się wyłącznie na życzenie Gościa. Życzenie sprzątania pokoju należy zgłosić w recepcji głównej, pod nr telefonu 100 / 500 dzień wcześniej do godziny 14:00.
- Serwis pokoju odbywa się w środkach ochrony osobistej (maseczka lub przyłbica, rękawiczkach jednorazowych).
- W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości.
- Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w pokoju hotelowym odbywa się wietrzenie oraz dezynfekcja przy użyciu odpowiednich środków.
JADALNIA / RESTAURACJA
- Przed wejściem do jadalni dostępne są dozowniki z płynem do dezynfekcji, Goście zobowiązani są do dezynfekcji rąk.
- Wszyscy pracownicy wyposażeni są w sprzęt ochrony osobistej.
- Pomiędzy stolikami zachowana jest bezpieczna odległość.
- Stoliki, krzesła i zastawa stołowa są każdorazowo dezynfekowane przed skorzystaniem kolejnego Gościa.
- Bufety oraz wszystkie blaty są regularnie dezynfekowane.
- Korzystanie z bufetu wyłącznie w maseczce ochronnej i rękawiczkach jednorazowych.
- Pracownicy zaplecza kuchni zobligowani są do noszenia sprzętu ochrony osobistej.
- Na zapleczu dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy mają obowiązek regularnego mycia i dezynfekcji rąk oraz stanowisk pracy.
WELLNESS & SPA / BAZA ZABIEGOWA
- Przed wejściem do strefy Wellness & Spa oraz innych stref rekreacyjnych dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście są proszeni o dezynfekcję rąk.
- Wprowadzone zostały ograniczenia w liczbie osób korzystających ze stref rekreacyjnych, w tym basenu, strefy saun i sali fitness.
- Wszystkie powierzchnie, blaty, kosmetyki, sprzęt i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane.
- Pracownicy zobowiązani są do noszenia sprzętu ochrony osobistej.