Facebook button Instagram button
background

Bezpieczne rozwiązania

Ikar - Zasady bezpieczeństwa

W trosce o komfort i wypoczynek Gości Ikara wprowadziliśmy zasady bezpieczeństwa, które pozwolą na pełną regenerację i bezpieczny pobyt. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, by obiekt funkcjonował zgodnie z aktualnymi wytycznymi instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia. Zachęcamy również naszych Gości do przestrzegania zasad. Dbajmy o siebie nawzajem!

BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA

  1. Po wejściu na teren obiektu Goście pracownicy i dostawcy mają obowiązek umyć a następnie zdezynfekować ręce.
  2. Na terenie obiektu Goście, pracownicy i dostawcy zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych lub przyłbic.
  3. Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika.
  4. Regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach.

BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE

  1. Zapewniamy możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji głównej.
  2. Zachęcamy Gości do regularnego mycia i dezynfekcji rąk zgodnie z instrukcjami dostępnymi na terenie obiektu.
  3. Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich.
  4. W przestrzeniach ogólnych dostępne są płyny do dezynfekcji rąk.
  5. W przypadku wystąpienia u Gości niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem, Gość ma obowiązek zgłosić telefonicznie zaistniały fakt obsłudze obiektu (recepcja, nr tel. 100 / 500 lub dyżurka pielęgniarek, nr tel. 123).

BEZPIECZNE WNĘTRZA

RECEPCJA

  1. Przy jednym stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
  2. Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu.
  3. Przy recepcji znajduje się płyn do dezynfekcji rąk, zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej.
  4. Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych.
  5. Terminale płatnicze są zabezpieczone folią i dezynfekowane po każdym użyciu.

POKOJE

  1. Rutynowe sprzątanie pokoi odbywa się wyłącznie na życzenie Gościa. Życzenie sprzątania pokoju należy zgłosić w recepcji głównej, pod nr telefonu 100 / 500 dzień wcześniej do godziny 14:00.
  2. Serwis pokoju odbywa się w środkach ochrony osobistej (maseczka lub przyłbica, rękawiczkach jednorazowych).
  3. W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości.
  4. Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w pokoju hotelowym odbywa się wietrzenie oraz dezynfekcja przy użyciu odpowiednich środków.

JADALNIA / RESTAURACJA

  1. Przed wejściem do jadalni dostępne są dozowniki z płynem do dezynfekcji, Goście zobowiązani są do dezynfekcji rąk.
  2. Wszyscy pracownicy wyposażeni są w sprzęt ochrony osobistej.
  3. Pomiędzy stolikami zachowana jest bezpieczna odległość.
  4. Stoliki, krzesła i zastawa stołowa są każdorazowo dezynfekowane przed skorzystaniem kolejnego Gościa.
  5. Bufety oraz wszystkie blaty są regularnie dezynfekowane.
  6. Korzystanie z bufetu wyłącznie w maseczce ochronnej i rękawiczkach jednorazowych.
  7. Pracownicy zaplecza kuchni zobligowani są do noszenia sprzętu ochrony osobistej.
  8. Na zapleczu dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy mają obowiązek regularnego mycia i dezynfekcji rąk oraz stanowisk pracy.

WELLNESS & SPA / BAZA ZABIEGOWA

  1. Przed wejściem do strefy Wellness & Spa oraz innych stref rekreacyjnych dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście są proszeni o dezynfekcję rąk.
  2. Wprowadzone zostały ograniczenia w liczbie osób korzystających ze stref rekreacyjnych, w tym basenu, strefy saun i sali fitness.
  3. Wszystkie powierzchnie, blaty, kosmetyki, sprzęt i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane.
  4. Pracownicy zobowiązani są do noszenia sprzętu ochrony osobistej.


covid-19
X

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Sprawdź jakie procedury stosujemy, aby zadbać o bezpieczeństwo Gości.

Czytaj więcej